صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
جلوگیری از فعالیت آمازون در ایران چرا؟
ایمان بیک - عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران در اظهارنظری درباره احتمال فعالیت شرکت خرده فروشی آنلاین آمازون، گفته است که laquo;آمازون می تواند بدون داشتن نمایندگی در ایران سرویس جهانی خود را به ایرانی ها نیز ارائه کند و ایرانی ها پس از برجام در صورت لزوم با کارت اعتباری از این فروشگاه خرید کنندraquo;؛ با این توجیه که laquo;ورود فروشگاه های اینترنتی بین المللی مانند آمازون به معنی کوچک شدن ارائه دهندگان ایرانی خواهد بود.raquo; قاعدتا منظور آقای سلجوقی باید بر این استدلال استوار باشد که آمازون، یا هر برند خارجی دیگری، امکان فروش کالای موجود در ایران را نداشته باشد.البته انتظار این بود که نهادهای متولی، همچون وزارت صنعت و ارتباطات در ماه های منتهی به اجرایی شدن برجام، درباره حضور این برندها و روش فعالیتشان، راهکارهای مناسب را پیش بینی می کردند که چنین اظهارنظرهایی نشان می دهد که نکرده اند.اما آیا جلوگیری از تاسیس نمایندگی آمازون در ایران، راهکار منطقی حمایت از فروشگاه های داخلی است؟ و آیا ثبت نمایندگی و فعالیت رسمی چنین شرکت هایی، ابزار مهمی برای پایش فعالیت آنها در اختیارمان قرار نمی دهد؟آیا به رشد درآمدهای دولت(مثلا از طریق مالیات) و توسعه کانال های توزیع، مثل پست نمی انجامد؟ از سوی دیگر باید پرسید که این منع مدنظر ایشان، دارای مدتی محدود یا دایمی است؟ به نظر می رسد زمان آن رسیده است که در مورد حمایت از فعالان داخلی، شیوه های تازه ای اندیشیده شود. اگر چه حمایت از کسب و کارهای داخلی لازم است، اما این حمایت نباید به قیمت خارج کردن بازار از روال منطقی، ایجاد انحصار یا محروم کردن مصرف کننده از حق انتخاب تمام شود.nbsp;
منبع خبر:
ایتنا